avatar Ten blog rowerowy prowadzi lorak88 z miasteczka Gniezno. Mam przejechane 6870.09 kilometrów w tym 1460.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.22 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy lorak88.bikestats.pl
  • Sprzęt Author Versus

Wzdłuż wybrzeża bałtyku, czyli Świnoujście- Hel cz. 1

Wtorek, 6 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 0

Po ciężkiej i dość mało komfortowej przeprawie PKP po godzinie 16 dotarliśmy do punku startowego naszej wycieczki, czyli Świnoujścia. Pierwszy etap wyprawy w składzie jerzyp1956, marcingt, mateuszp1999 i moja skromna osoba rozpoczął się bez żadnych zrywów, skupiliśmy się raczej na spokojnym zwiedzaniu, posmakowaniu morskiej bryzy i słonej wody, przeprawie promem i dotarciem na pierwszy nocleg w Międzyzdrojach, gdzie miał miejsce symboliczny toast za naszą szczęśliwą podróż zakrapiany biedronkowym Kasztelanem, spacer po plaży, molo i promenadzie gwiazd, gdzie udało mi się idealnie dopasować dłoń do Sz.P. Olafa Lubaszenki. Po wieczorze pełnym wrażeń udaliśmy się na nocleg, gdzie po dość niefortunnym ustawieniu namiotu nie udało mi się wygodnie wyspać....ale cóż nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem...jedziemy dalej;)